Categorieën

DISCLAIMER

Artikel 15 - Aanvullende bepalingen en regelingen:
1 Klachtenregeling Pets&Co de Moel Wervershoof webwinkel:

1. Klachten dienen binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen bekend gemaakt te zijn aan Pets&Co de Moel Wervershoof.
2. Klachten dienen mondeling telefonisch, in persoon, of schriftelijk via email kenbaar gemaakt te worden.
3. klachten via email dienen bevestigd te zijn door Pets&Co de Moel Wervershoof, heeft u geen bevestiging dan dient u er van uit te gaan dat wij de klacht niet ontvangen hebben.
4. Alle klachten zullen volgens het principe redelijkheid en goed overleg afgehandeld worden.
5. U kan gevraagd worden de aangeschafte goederen te retourneren voor de juiste afhandeling van uw klacht, u bent verplicht hier aan mee te werken .is uw klacht gegrond is zal Pets&Co de Moel Wervershoof de verzendkosten die u maakt vergoeden.
6. als een klacht voor Pets&Co de Moel Wervershoof onduidelijk is, heeft Pets&Co de Moel Wervershoof het recht de klager om nadere uitleg te vragen. De klager is verplicht de gevraagde informatie te verstrekken.
7. Waar mogelijk probeert Pets&Co de Moel Wervershoof garantiegevallen te verhalen op de leverancier van het betreffende product.
2 Beschadigde verzendingen
Beschadigde verzendingen mag u weigeren bij de aflevering.
Beschadigde verzendingen die onverhoopt wel aangenomen zijn dient u zo snel mogelijk te melden aan de Moel hengelsport, echter ten aller tijde binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen.
U dient de dozen, de beschadigde inhoud en al het verpakkingsmateriaal te bewaren om door Pets&Co de Moel Wervershoof beoordeeld te worden.
Wij kunnen u verzoeken de goederen inclusief de dozen terug te sturen.
Wij raden u aan foto's te maken van de staat waarin de verpakking en de goederen verkeerde bij ontvangst.
Afhandeling gaat verder volgens de klachtenregeling.

3 Levertijd.
Pets&Co de Moel Wervershoof hanteert een levertijd van 1 tot 3 werkdagen op bestellingen geplaatst in de webwinkel. indien de goederen voorradig zijn.
4 Voorraad.
De voorraad zal zo veel als mogelijk actueel gehouden worden.
Echter het is mogelijk dat er goederen te koop aangeboden worden op de webwinkel die reeds in de winkel uitverkocht zijn.
de Moel hengelsport neemt in dergelijke gevallen contact met u op en in goed overleg zal er besloten worden:
1 een alternatief product te versturen,
2 een langere levertijd aan te gaan,
3 een terugstorting van het betaalde bedrag voor het niet leverbare goed.

De keuze is aan u.
5 Verzendkosten
Bij bestellingen boven € 100,- inclusief btw worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Bij bestellingen tot € 100,- inclusief btw worden € 7,50 verzendkosten in rekening gebracht.
Kan u zich niet verenigen met de verzendkosten omdat bijvoorbeeld het bestelde goed in een enveloppe past voorbeeld, een cadeaubon, neemt u dan voor u een bestelling plaatst contact op met Pets&Co de Moel Wervershoof voor een alternatieve regeling. (telefonische bestelling met overboeking via de bank) De verzendkosten zullen dan per zending apart beoordeeld worden.
6 Herroepingrecht
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

3. Nimmer wordt teruggenomen: Goederen die bederfelijk zijn
4. Na retournering van de producten zal Pets&Co de Moel Wervershoof beoordelen of er voldaan is aan deze voorwaarden, indien er positief geoordeeld wordt word het aankoopbedrag op uw bankrekening terug gestort.
De gemaakte verzendkosten zijn echter wel voor rekening van de consument, u kan daar geen aanspraak meer op maken.
Mocht er negatief geoordeeld worden over de staat waarin de goederen geretourneerd zijn, dan zal u een bericht krijgen met het verzoek de goederen weer op te halen of op uw eigen kosten te retourneren.